keskiviikko 15. joulukuuta 2010

15


Tämän kynttiläidean olen joskus nähnyt sisustuslehdessä: astiaan kaadetaan suolaa tai sokeria, ja pystytetään kynttilä siihen. Taisin saada vaikutteita myös Kummitustalon Stellan kivoista kuppikynttilöistä.

Isompaan astiaan voisi laittaa enemmän suolaa ja isompia kynttilöitä. Läpinäkyvä lasiastia voisi olla myös kaunis.


*
Päivän linkki on Bloesem. Runsas sivusto, jonka olin jostain syystä unohtanut, mutta löysin äskettäin uudelleen. Bloesemin kautta voi sitten löytää ties mihin, itse bongasin esimerkiksi hollantilaisen blogin nimeltä Zilverblauw. Se on ihan uusi tuttavuus minulle, vaikuttaa pirteältä paikalta.

Huh, tulipa taas linkkejä! Mutta enää yhdeksän luukkua jäljellä :)

6 kommenttia:

  1. Tämä sun joulukalenteri on mun suosikki! Kiitos näistä tosi kivoista linkeistä.

    VastaaPoista
  2. Minullakin on monena jouluna ollut kynttilöitä noin, vanhoissa ilvestölkeissä oli sellaisia tosi pitkiä.

    Ihana tuo zilverblauw :)

    VastaaPoista
  3. Ihanan näköiset kynttilät, nämä värivalinnat hivelevät silmiäni! =) (En minä ole väreihin kyllästynyt, vaikka niin hetki sitten väitinkin...)

    Ja ihanat linkit taas! Mukavaa päivää sinulle!

    VastaaPoista
  4. Anna, kiva kuulla että olet tykännyt :)

    Solen, ilvestölkit sopisikin tähän hyvin. Täytyykin kokeilla!

    Nonna, juu, ei kai väreihin voi koskaan kokonaan kyllästyä :) Välillä tietenkin vaihtelu virkistää. Mukavaa päivää sinnekin!

    VastaaPoista
  5. Niin kauniita nämä kaikki joulukalenteripostauksesi! Minulla on ollut tuo kynttiläidea käytössä vähän muokattuna jo muutaman vuoden: käytän suolan ja sokerin asemasta Yyterin hiekkaa. Se on kaunista lasipurkissa.

    VastaaPoista
  6. Reetta, kiitos :) Hiekka onkin hyvä idea myös. Täytyypä muistaa se ensi kesänä.

    VastaaPoista