lauantai 18. joulukuuta 2010

18




Valkoista joulutunnelmaa leikekirjani sivuilta. Joulukalenterini laahaa melkeinpä päivän jäljessä, mutta ei mahda mitään. Päivällä ei useimmiten ole oikein aikaa istua koneella.

*
Leikekirjasta tuli mieleen leikekirjamaiset blogit, joita tuntuu olevan nykyään paljon. Siis sellaiset blogit, joiden sisältö koostuu pääasiassa lainakuvista. Leikekirjablogi on helposti mainosmainen ja persoonaton, mutta olen törmännyt myös moneen inspiroivaan ja kauniiseen juttuun niitä selatessani. Ainakin silloin jos vanhat tutut nurkat kyllästyttävät, niistä löytää helposti uusia polkuja joita lähteä seuraamaan.

Osa näistä joulukalenterini linkeistä onkin leikekirjablogien sivuilta bongattu.

Ainakin näitä leikekirjoja olen viime aikoina selaillut:




Kuvatulva alkaa helposti myös uuvuttaa, mutta aina joskus on kivaa selailla tällaisiakin.

5 kommenttia:

  1. Minulta puuttuu vielä tuollainen kiva leikekirja. Ihan selvästi voisi vielä kirjoitella joulupukille. Tarve olisi, koska lehdistä revittyjä kuvia löytyy pino!

    Jäin selailemaan noita linkkejäsi, ja sieltä löytyikin monia ihania kuvia! Heti tekisi mieli tehdä jotain pientä täällä kotona. Ehkäpä ompelukone esiin... Kiitos Inspiraatiosta!

    VastaaPoista
  2. Minä katselen aika usein tuollaisia leikekirjablogeja, niistä saattaa löytyä yllättäviä inspiraation lähteitä. Nämä olivat kuitenkin ihan uusia tuttavuuksia minulle, kiitos vinkistä :) Tylsää, kun tämä sinun joulukalenterisi loppuu, ei enää kivoja linkkivinkkejä :)

    VastaaPoista
  3. Nonna, leikekirjailu on tosi kivaa, kun pääsee vauhtiin. Harrastin sitä paljon enemmän silloin kun ei vielä ollut omaa blogia. Oikeastaan kaikki blogit ovat jonkinlaisia leikekirjoja... Kiva kun tykkäsit linkeistä :) Noista löytyy tosiaan vaikka mitä.

    Solen, hyvä kun tuli uusia juttuja sinulle! Ehkä voin silloin tällöin laittaa linkkejä joulun jälkeenkin :)

    VastaaPoista
  4. Minä tykkään katsoa kyllä leikekirjablogejakin. Vaikka arvostan miljoona kertaa enemmän itse tuotettuja juttuja.
    Minulla taitaa olla kahdeksan leikekirjaa ja yksi kansio. Olen tänä vuonna leikannut parhaat palat aika monesta lehdestä talteen. Minusta on ihana selata ja katsoa kirjoja. Koneella istumisessa ei ole samaa nautintoa.

    VastaaPoista
  5. HeidiHelmiina, monta leikekirjaa sitten sinullakin. Minulla taitaa olla suunnilleen sama määrä. Nyt en ole tosiaan pitkään aikaan jaksanut liimailla kuvia, mutta varmaan taas joskus innostun. On niitä niin hauskaa selailla. Samaa mieltä; kyllä kirja aina tietokoneen voittaa.

    VastaaPoista