torstai 10. lokakuuta 2013

//Snurre//

Syksyn värit tuntuvat hehkuvan tänä vuonna erityisen kauniisti. Olen kuitenkin varautunut vähän jo talveenkin, neuloin nimittäin tällaisen talven värisen tupsupipon. Lanka on babyalpakkaa ja nimeltään Lamana Catalina. Lanka on hauskasti vähän verkkomaista, ihanan pehmeää ja nopsasti neuloutuvaa. Voin suositella lämpimästi.

Langan ja ohjeen kierrepipoon tilasin helsinkiläisestä luonnonlankoihin erikoistuneesta Snurresta. Olikin muuten eka kerta, kun tilasin lankoja netistä. Jännää oli odotella pakettia ja saada langat sitten hypisteltäviksi. Toimitus oli ilahduttavan nopea ja langat kerrassaan kauniita pikku keräsiä.

Olen käynyt Snurressa kerran ihan paikan päälläkin ihastelemassa. Liike on sisustettu kauniisti, harmi kun minulla ei ole kuvia sieltä.

Tykästyin kovasti tuohon helppoon kierremalliin, taidanpa kokeilla sitä muistakin langoista... Ja jotain mukavia suunnitelmia minulla on myös noille muille lankakärryni uusille asukeille :)

15 kommenttia:

  1. Ihania syksyn värejä! Täällä meinaavat puut jo pudotella värejään pois, mutta kaunista on edelleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, täytyypä nyt oikein nauttia tästä syksyn kauneudesta, se kestää niin vähän aikaa...

      Poista
  2. Snurre on ihana paikka, ja kaunis on pipokin! Samanlaiseen odottaa langat ja ohje minunkin lankakorissa :).

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Joo, vinoraidat näyttää vaihteeksi tosi kivalta! Ajattelin kokeilla niitä kaulaliinaankin.

      Poista
  4. Tuohon Tammerkosken punaiseen viiniköynnökseen jäivät silmäni kiinni tällä viikolla, se on upea. Ollapa oma viiniköynnösseinä. Onpa lankakärryssä ihana lasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pari noista kärryn langoista pääsikin jo eilen illalla puikoille, ei niitä malttanut kauaa säilytellä... :)

      Poista
  5. Oi mitä värejä - niin luonnossa kuin lankakorissasikin - eikä tuo harmaa jää yhtään tappiolle! Snurre on ihana! ;o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, yhtä värien juhlaa juuri nyt :) Olen tykästynyt viime aikoina kovasti myös harmaaseen, se on sellainen ihanan lempeä väri ja sopii mihin vaan.

      Poista
  6. OI mitä värejä! ja tuo Snurre vaikuttaa oikein kivalta. Pitäisi pistäytyä. Olisi kiva kokeilla tuota lankaa.
    Tekisi mieli tehdä vähän pipoja, mutta kun perhe hukkuu pipoihin... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säkin varmasti tykkäisit Snurresta, ja onhan se aika lähelläkin siellä. Pipot on kyllä ihania tehdä. Ainahan niitä voi sitten laittaa kiertoon tai vaikka myyntiinkin... :)

      Poista
  7. Söpö pipo. :) Ruska on mun mielestä ollut erityisen kaunis tänä vuonna, ihan etelässäkin.

    VastaaPoista
  8. Kiva pipo. Löysin muuten itsekin samaisen Snurren aivan pari päivää sitten. Aivan ihana lankaputiikki, olen siinä kanssasi samaa mieltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pitko ja Kivitasku :) Snurre on kyllä houkutuksia täynnä...